Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg gruer meg til UL, det er så mange som sier at de gleder seg.... Men jeg klarer ikke glede meg.... Jeg er litt redd for at det er noe galt, vet jo at sjangsen for det ikke er så stor, men tankene er der. Er det flere enn meg som tenker slik??
-Loppa- Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg grugleder meg. Engstelig for at noe er galt, men prøver å tenke på at det som regel går bra.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har vært til flere ultralyd på av ulike grunner og jeg er like redd hver eneste gang. Det er helt normalt å engste seg for at alt ikke er som det skal være med barnet du bærer. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Hei. jeg gruer meg også til det.. greier ikke helt å slappe av og tenke at alt er bare bra.. jeg har så langt bare hatt ømme pupper og vært trøtt. så jeg føler meg liksom ikke gravid. gruer meg skikkelig til ul....
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 jeg grudde meg også til min ordninære ul som var i uke 18, men det ble glemt med engang jeg fikk se hva som var der inne. var redd for at det ikke skulle være noe i det hele tatt, da jeg ikke hadde kjent noe frem til da og formen var som vanlig. eller at han skulle ha hjertefeil eller andre problemer. men med engang jeg fikk se lille sønnen vår ble jeg så rørende glad og alle vonde følelser var glemt. så til dere som ikke har vært på ul, i det fleste tilfeller er alt ok så ikke gru dere med gled dere til den fantastiske opplevelsen der er å se en liten tass der inne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå