Gå til innhold

Hvorfor ikke meg :-( (NB! langt syteinnlegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så ble det nedtur denne måneden også. I dag den 13, selvfølgelig, kom mensen. 13 er virkelig mitt ulykkestall. Første mnd vi prøvte var mensen 4 dager på overtid, og trodde jo virkelig noe var på gang, men neida mensen kom på fredag den 13!!!! Så i forrige mnd hadde jeg SA den 13, og nå kom altså mensen den 13, Er det mulig!!!

Er virkelig oppgitt, frustrert og lei i dag. Hvorfor kan det ikke bli min tur å oppleve litt glede og lykke. Ikke den ting jeg foretar meg i livet har noensinne gått min vei. Hverken med skole, jobb eller noe som helst anna :-( Hadde jo et håp om at å bli gravid skulle jeg lykkes med, da er det jo ikke så mange andre involvert, men neida sånn ser det ikke ut. Og så er det kroppen min som ikke vil!!!

Nå er jeg fullstendig klar over at jeg bare har prøvd i knappe 5 mnd, men begynner å bli mer og mer overbevist om at kroppen ikke er klar. Det er sikkert for mye som ikke er 100%. Og det er bare så typisk!!!

Så nå funderer jeg på hvilke tiltak jeg skal gå for. Lege er utelukket, der er det ikke fornuftig hjelp å få uansett. Akupunktur og soneterapi er to meget aktuelle alternativer, men jeg har ikke tid å vente på at det skal virke. Så da er det healing som gjenstår, er desperat, så er absolutt klar for å prøve det. Har kladdet mail til en healer jeg har vært borti før, så spørs om jeg ikke sender den avgårde rimelig kjapt.

Sikkert det som funker kjappest.

Jeg har ikke psyke til å vente så mye lenger, jeg kommer nærmere og nærmere kjelleren for hver mnd som går. Jeg skulle jo aller helst vært gravid i fjor, og ikke neste år. Blir sprø av å se på alle rundt meg som popper ut unger i hytt og vær. Møkk lei alle hint og spørsmål om jeg ikke snart har tenkt å sette i gang selv. Det egynner jo å bli på tide liksom....Åååhh de skulle bare visst!!!!!

Huff, dette ble et skikkelig syteinnlegg, men jeg måtte bare blåse ut litt frustrasjon. All ære til den som gadd å lese helt hit :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg forstår deg kjempe godt som blir trist og frustrert...det er ikke lett å sitte med tanken om noe kan vær galt! jeg sitter ofte selv og tenker det...prøver selv og bli gravid, men har ikke skjedd enda:( så du skal ikke beklage deg for at du får ut litt frustrasjon her...det kan ofte hjelpe å få det ut! skal krysse fingre og tær for deg jeg! masse lykke til:)

Skrevet

Tusen takk for sympati :-) Det hjelper

Lykke til du også

Skrevet

ja det er kjedelig...men tenk deg litt om du har tross alt ikke prøvd så lenge og allerede vært gravid en gang...

jeg har prøvd siden august i fjor...har mista to ganger allerede og er nå i min 5pp siden siste sa...jeg synes jeg har ventet lenge:P hehe

men sånn er d bare...er J*&%#" urettferdi men sånn er livet...har ei kusine nå som hadde en mens etter pilleslutt og ble gravid med en gang...og her sitter jeg...prøvd i mange mnd og enda ikke fått d til...jaja..vi blir sterkere av det og kommer til å sette enda mer pris på det den dagen vi har vårt barn i armene...

ønsker deg lykke til..

ps prøver selv akupunktur og føler det hjelper både på humøret og stresset:)

Skrevet

Skjønner deg godt jeg. Er selv i midt i min 3 pp, og begynner allerede å bli stresset. Har så lyst at det skal klaffe. Og selv om det er normalt at det tar litt tid vil vi jo så gjerne at det skal klaffe. Og så er jeg også lei av folk som maser om barn. Både venner og familie spør stadig om vi ikke snart skal ha barn. Vi prøver jo som bare det!! Frusterende. Men en dag SKAL spiren sitte, både for meg og deg! Ønsker deg masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...