Babyønske �� Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Så ble det nedtur denne måneden også. I dag den 13, selvfølgelig, kom mensen. 13 er virkelig mitt ulykkestall. Første mnd vi prøvte var mensen 4 dager på overtid, og trodde jo virkelig noe var på gang, men neida mensen kom på fredag den 13!!!! Så i forrige mnd hadde jeg SA den 13, og nå kom altså mensen den 13, Er det mulig!!! Er virkelig oppgitt, frustrert og lei i dag. Hvorfor kan det ikke bli min tur å oppleve litt glede og lykke. Ikke den ting jeg foretar meg i livet har noensinne gått min vei. Hverken med skole, jobb eller noe som helst anna :-( Hadde jo et håp om at å bli gravid skulle jeg lykkes med, da er det jo ikke så mange andre involvert, men neida sånn ser det ikke ut. Og så er det kroppen min som ikke vil!!! Nå er jeg fullstendig klar over at jeg bare har prøvd i knappe 5 mnd, men begynner å bli mer og mer overbevist om at kroppen ikke er klar. Det er sikkert for mye som ikke er 100%. Og det er bare så typisk!!! Så nå funderer jeg på hvilke tiltak jeg skal gå for. Lege er utelukket, der er det ikke fornuftig hjelp å få uansett. Akupunktur og soneterapi er to meget aktuelle alternativer, men jeg har ikke tid å vente på at det skal virke. Så da er det healing som gjenstår, er desperat, så er absolutt klar for å prøve det. Har kladdet mail til en healer jeg har vært borti før, så spørs om jeg ikke sender den avgårde rimelig kjapt. Sikkert det som funker kjappest. Jeg har ikke psyke til å vente så mye lenger, jeg kommer nærmere og nærmere kjelleren for hver mnd som går. Jeg skulle jo aller helst vært gravid i fjor, og ikke neste år. Blir sprø av å se på alle rundt meg som popper ut unger i hytt og vær. Møkk lei alle hint og spørsmål om jeg ikke snart har tenkt å sette i gang selv. Det egynner jo å bli på tide liksom....Åååhh de skulle bare visst!!!!! Huff, dette ble et skikkelig syteinnlegg, men jeg måtte bare blåse ut litt frustrasjon. All ære til den som gadd å lese helt hit :-)
Babyønske �� Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. oktober 2007 Hmm, dette skulle jo egentlig postes på Bli Gravid, da det er der jeg vanker mest. Men men, jo mer sympati jo bedre :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 :-) Jeg gadd å lese helt ned :-) Men du, når du har det sånn er det ikkemye som hjelper, og alt som kan hjelpe vil du mest sansynlig ikke høre... men jeg akn gi deg en klem, og si at jeg håper det går din vei om ikke lenge. jeg vet ikke helt hva en pp er for noe, så jeg vet ikke hvor lenge du har prøvd, men jeg har flere par i min omgangskrets som har ventet og prøvd i ett år og to, uten at det har vært noen synlig årsak til at de skulle vente... legen har ikke funnet noen feil, og alt er som det skal med alle parter ( det er tre par jeg snakker om), men nå har de fått hver sin baby... med andre ord, så kan det ta fryktelig lang tid å bli gravid. Det høres jo ut som du i grunnen ikke har det så bra, at du ikke er din egen bestevenn... det kan hende at det hjelper å ta en runde på de tingene, for er du ikke psykisk klar, så kan det gjøre ganske maneg krumspring med kroppen din. Jeg ønsker deg lykke til i alle fall, og håper at du får en fin opplevelse om du blir gravid . klem fra
Babyønske �� Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2007 Takk for svar. En pp er prøveperiode/mnd, dvs jeg har prøvt i 5 mnd. Og jeg vet at det ikke er lenge i det hele tatt, men har vært klar så veldig mye lenger, så er derfor jeg er så utålmodig. Psyken min er i grunn ganske bra den, tatt div omstendeligheter i betraktning. Så er bare på ikkebligravid-fronten det står litt dårlig til, spesielt i dag og sikkert noen dager framover, men så bedrer det seg.
dritgrei hei hei! Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 jamen da går det seg jo til! da er du bare nødt til å smøre deg med tålmodighet da rett og slett! uff for en drittdag du har - håper du har gode ting å kose deg med i kveld da! et stearinlys eller to gjør ofte en kveld kosleig sammen med et glass vin og litt sjokolade... mmmmmmmm :-) .....jeg tror det kan bli en fin kveld jeg!!
Mamma til snart 4 Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 tror du tenker på det for mye at det er det som gjør d;) det klaffet ikke før etter 8 mnd hos oss, som selvfølgelig endte i SA, så gidde jeg F. . , vi hadde sex kun 1 gang etter SA men mensen kom aldri, jeg ble gravid uten mens mellom;) så ikke ntenk for mye på det, men kos dere når dere har sex ikke ha sex kun for å lage barn, da legger du så mye i det at kroppen beg å stresse. . lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå