Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg kjenner masse små spark i magen,,,,, har fått litt melk i ene brystet, men jeg hadde jo sist mens den 18septemper! Å har fått sutte inn en spiral for to uker siden!! Hva som skjer, vet at dere ikke har en fasit men trenger litt trøstende for et barn nå passer sååååå dårlig:(
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 her er vell egentlig ikke så mye å tenke på, du burde nok ta kontakt med lege og det ganske kjapt. er ikke bra om spiralen sitter i. men ble du ikke undersøkt før du fikk i spiralen, med urin og slikt for å avkrefte ev sånt? fikk det begge gangene når jeg satte inn. men et barn passer mange ganger for noen og når de kommer så passet det ikke egentlig, og for enkelte passer det ikke og når barnet kommer så var det egentlig veldig greit. så fortvil ikke. men husk at hormonene spiralen utgir kan virke inn på kroppen på mange merkelige måter. lykke til
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 jeg sa til legen at jeg hadde hatt vondt i magen nett så sist jeg va gravid, da spurte han når sist jeg hadde mensen å da jeg sa det bare sa han at det va all for tidli å uansett kunne kjenne det, å at jeg hadde vondt siden jeg hadde urinveisinfeksjon,,, tok ingen tester! Har ikke hormonspiral heller:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå