Gå til innhold

Hei jenter! Hva skal dere i kveld da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det hjemmekveld.. Litt kjedelig.. Hva skal dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det overnatting hos mamma. Ho er aleine i kveld og har invitert meg på biff. :) Så det blir jo kos. Gullet mitt blei med besta si heim no, så eg fekk litt ro for meg sjølv til å rydde litt, men ein liten tur på nettet måtte til før eg går ut døra. :)

Skrevet

Så koselig da :) Godt å få ferdiglaga mat. Må kose dere masse :)

Skrevet

jeg skal bare være hjemme, kanskje ta en øl med huseieren. Er stort sette hjemme jeg, har besøk av huseieren innimellom, ellers er det ingen som kommer hit..

Skrevet

Jeg har mammahelg og hadde egentlig sett for meg ei stille og rolig helg. Men nå får jeg besøk av to kompiser i kveld. Vi skal bestille pizza og drikke noen øl/cider :)

Deilig å ha litt sosialt samvær på kveldstid også :) :)

Skrevet

Er du heldig så kanskje det blir trekant på deg;)

Skrevet

Ja, da hadde jeg vært heldig... ;) Det er en grunn for at de bare er kompiser for å si det slik... ;)

Skrevet

Eg skal ha heimekveld uten unger. Fekk tilbud om fest, men i kveld skal eg bare slappe av og kose meg. Flytta sist helg, og ungane har vært her i uka, så det har vært masse og ordne...

Skrevet

jeg skal også være hjemme sånn som 99% av alle andre kvelder :-)

Skrevet

Hjemme her også.... Alene som 99% av alle andre kvelder.

Skrevet

Matja, du er en hermegås :P

Skrevet

Hjemme! Snuppa har feber, men jeg skulle nok være hjemme uansett... Koser meg i grunn, jeg :) Skal lage tunfisksalat og se Med hjartet på rette staden.. hehe.

Skrevet

Hjemmekveld her også.. Heldigvis er det litt å se på tv i kveld da:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...