Marolla Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Lillemor har fått eksem iløpet av de siste dagene, og blitt mer tungpustet igjen. Så nå gir vi vekk dyra. Måtte gi en ekstra dose med pulmicort i går. Alt for lillemor selvfølgelig, men det er veldig sårt å skulle miste de.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Skjønner deg inderlig godt.. Trist, men til beste for lillemor...;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå