Snuppa! Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Ikke sånn du sprayer på selv,men i sånn studio eller hva det heter. Blei fargen fin og blei det skjoldete når den gikk bort,eller går den gradvis bort sånn som med ekte brunfarge?
@--->---- Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 jeg har prøvd. men ble ikke kjempefornøyd. ble ikke noe særlig brunere enn jeg var, og da fargen beg gå bort ble det litt flekkete. kommer sikkert ann på hvilke salong du går til også. har flere venninner som har vært kjempefornøyde.
EnUndreneMor Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 jobber med det:) har prøvd en del farger er noen som beklageligvis gir sjolder, men er noen som gir utrolig fiiiin farve:) oxo har du noen der fdu må smøre deg selv som oxo er ganske fine i fargen:) men skal du ut på noe anbefaøer jeg deg å prøve dette ett par uker i for veien først å komme tilbake dagen før du skal ha det:) di fleste varer 2-10 dager, da er det veøldig viktig med for behandling(peeling) og at man smører seg med bodylotion etter på. for hvis man er tørr i huden blir fargen fort borte og fort sjoldete:) anbefaler å starte å peele seg allerede en uke i forveien og smøre seg godt inn med krem etter på. og dagen du skal spraye deg så peeler du deg bare ikke noe krem:)
Snuppa! Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2007 Takk for svar. Vil gjøre det til helgen,tenkte å gjøre det på torsdag. Så det blir litt knapt med tid å få prøvd det ut først. Har såå lyst å prøve,men er så redd det blir skjoldete etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå