Prexide2™ Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 hei, mamman til gutten vår er ute med en veninne, og jeg syns det er skummelt og ha lillegutt alene:/ han har sikkert skriki 2 1/2 timer avbrutt bare av 20min søvn.. han vil ikke la meg gi han mat eller noe! blir helt forvirra, noen tips til og få han "bli" ihvertfall ikke lei seg=/ prøvd og gi han babymiddag,flaske me melk/vann/saft, grøt og brødskive! Frustreeeeert pappa!
Prexide2™ Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. oktober 2007 hjelp hjelp hvem som helst:P noe galt eller kanskje han ikke bare liker meg?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Slapp av, klart han liker deg! Men babyer (hvor gammel er han?) er nå engang vanedyr, og så fort noe endres så blir de var og kan reagere som din gjør. Og det hjelper absolutt ikke på at du er stresset og nervøs. Pust rolig, slapp av, og mitt beste råd må nesten være å kle på dere, putt han i vogna og gå en lang tur, det roer både babyen og pappan. Tenk som i reklamen: det enkleste er ofte det beste.
Prexide2™ Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2007 han er 7mnd, nå kom vi inn etter en spankulerings tur med vogna rundt nabolaget, han gråter ikke jo:D nå er'n gla og leker på gulvet her^^ det var faktisk veldig avslappende og ta en tur ut ja. takk for det tipset:D det må jeg huske på. hehe. at jeg ikke tenkte på det istaP: hehe. tusentusen takk:D han er jo gla i meg:D smiler og ler til meg nå!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Se der ja! Godt med en liten guttetur. Og klart han er glad i deg vettu, er bare disse små som blir så fort forvirra, også merker de så fort om man er usikker sjøl. Neste gang dere skal være alene vet du jo allerede at denne gangen gikk det bra, og da er du roligere: og dermed blir han rolig også! Kos dere til mamman kommer hjem! :-)
Prexide2™ Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2007 merker dette:D nå ligger vi på gulvet og har det kjempe morsomt^^ skjønner nå at de reagerer på hjvordan jeg reagerer, var sikkert super stressa og forvirra, da ble han vell lei seg også, men bli nå og jeg også! ^^
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 Herlig, slik skal det være! :-) Bare trivelig å hjelpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå