Gå til innhold

Hvem skal lage jul selv i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært bortskjemt med at mamma eller svigermor har stelt i stand jul og julaften for meg/oss. I år skal vi feire her hjemme for første gang, og jeg blir vertinne.. skal bli så moro å stå for julematen og alt selv, men blir kanskje litt stressende også..

Jeg er oppvokst med svensk julemiddag, (juleskinke m/tilbehør), mens mannen er vokst opp med ribbe.. så da får vi se hva vi skal gjøre...

Flere som skal stelle istand jul med gjester i år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada..I år blir det min tur til å holde julaften hjemme.. Nybakt mor og vertinne.. hehe. Får nok en del hjelp av både samboer og mor, men det blir spennende å se hvordan jeg klarer rollen... Blir merkelig å gjøre noe helt nytt på julaften, men også veldig morsomt... Alt blir jo annerledes i år uansett siden vi har en liten en i huset da..

Ikke lenge igjen til jul nå, gitt..

Skrevet

dette blir vår 3 jul som vi skal ha hjemme hos oss :)

ifjor var vi mine foreldre Sander og sambo......i år så blir det en baby til + mine foreldre så klart...:) synes det er greit å ha jula hjemme siden vi har barn og de får masse pakker ! :))

da slipper vi å kjøre flere turer med bilen hvis vi skulle vært hos mine foreldre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...