GoldenGirl 19.09.06 Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Hadde IKM for 2 uker siden og testen nå og på torsdag ble til slutt to streker... Den ene streken ganske svakere enn den andre... Trodde først at den var negativ for bare èn strek kom først, så kom den andre - er dette normalt??? Er jeg gravid??? Testet med quick response....
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 hvor lang tid gikk det til strek nr. 2 kom fram da? spiller ingen rolle om det er svakt strek bare det er farge på det. men går det for lang tid før streket kommer så kan det være falsk pos. står sikkert på pakken om når man skal lese av testen:)
GoldenGirl 19.09.06 Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2007 Strek nr. 2 kom etter to-tre minutter, begge gangene. Står at etter 5 minutter kan man ikke lese av testen siden det da har gått for lang tid, men jeg leste den jo av etter to-tre minutter... Når det samme har skjedd to ganger så begynner jeg å lure...? Er jeg gravid eller ikke tro..? Mensen skulle jo kommet for 2 uker siden...
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 jepp som sagt så lenge det er farge på streket så er du gravid!!! grattis!!
GoldenGirl 19.09.06 Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2007 Får komme meg til lege etterhvert da for å få et helt sikkert svar... skjedde noe fortere enn jeg trodde dette ja...
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 du får nok det samme svaret der tenker jeg,er samme testene de utfører:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå