Gå til innhold

Blir så kjørt i hode av bf....(samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en særdeles stygg og voldelig episode flyttet jeg fra sambo,vi har nå kommet oss godt i gang med ny leilighet,vi blir ikke enige om hvordan samværsavtale vi skal klare å leve med begge to,ser ut som det går mot rettsak....lillegutt bor hos meg og bf er på tråden 40 ganger om dagen,sender 50 sms,og humøret hans svinger som en jo jo...

han forlanger å hente minsten hverdag,hvis jeg sier at vi har planer,får jeg bare høre at det er hans barn også(han har ikke tatt mye ansvar før nå) kan han bare forlange å hente han når det passer han,eller kan jeg sette ned foten,blir jo litt stress for minsten å dra hit og dit....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor gammel er minsten da?

så lenge barnet bor hos deg vil jeg ikke tro han bare kan hente akkurat som det passer han. En dag i uka og annen hver helg er det han har rett på.

Men skjønner hvordan du har det. Jeg har det akkurat på samme måten.

Han tror han kan komme å hente snuppa når det passer han (hun er jo bare 2mnd da). Sykelige mannfolk.

Men en annen ting.. dere flyttet fra hverandre pga vold.. der vil han ikke komme langt i en evt rettsak.

håper noen andre kan hjelpe deg med et mer utfoldenes svar:)

klem til deg.

Skrevet

Takk for klemmen..)) sender en tilbake til deg.))

Minsten er 14 mnd.uff det skal ikke lett dette livet.

Skrevet

1 dag i uka og anden vær helg er vanlig samvær. men hva han har rett på kan diskuteres opp og ned og hit og dit ;-)

bestil time på familievernkontoret først for deg også for dere begge. sånn at dere får kommet til enighet om samvær og får det skriftlig på papiret. om dere ikke blir enige blir det tilslutt rettsak. men de fleste blir enige før det ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...