Gå til innhold

Noen med peiling på msn og webcamera her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg jeg forsøker å slå på kamera på msn, så slutter msn å vikre og jeg blir koblet fra. Må koble til på nytt, og det samme skjer igjen. Andre dager funker kamera derimot helt fint. Noen med peiling (eller med en gubbe med peiling)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. her er det nok ikke gubben som har mest peiling.. men ! ane ikke ka det er med ditt kamera, for vet ikke hvordan det er, elelr er der å ser selv hva som skjer når du prøver å vise kamera. men det har aldri skjedd her da..

Skrevet

Hehe, nei ikke sant....

Nesten ny maskin (HP pavillion dv6000), kjøpt i april, med Vista. Hele msn låser seg fullstendig enkelte ganger når jeg vil vise webcam.

Mainsjit....

Skrevet

legg inn msn på nytt, funker da, skjedde samme her for en stund siden:)

Skrevet

Åkei!

Men blir alle kontaktene overført til den nye da? Er en million år siden jeg gjorde det sist, har bare lagt inn på nye maskiner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...