LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Når jeg jeg forsøker å slå på kamera på msn, så slutter msn å vikre og jeg blir koblet fra. Må koble til på nytt, og det samme skjer igjen. Andre dager funker kamera derimot helt fint. Noen med peiling (eller med en gubbe med peiling)?
lenej :o) Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 hehe.. her er det nok ikke gubben som har mest peiling.. men ! ane ikke ka det er med ditt kamera, for vet ikke hvordan det er, elelr er der å ser selv hva som skjer når du prøver å vise kamera. men det har aldri skjedd her da..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2007 Hehe, nei ikke sant.... Nesten ny maskin (HP pavillion dv6000), kjøpt i april, med Vista. Hele msn låser seg fullstendig enkelte ganger når jeg vil vise webcam. Mainsjit....
Prexide2™ Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 legg inn msn på nytt, funker da, skjedde samme her for en stund siden:)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2007 Åkei! Men blir alle kontaktene overført til den nye da? Er en million år siden jeg gjorde det sist, har bare lagt inn på nye maskiner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå