debbie Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 tenkte og spørre dere om råd noen vil sikkert hjelpe meg selv om d er vansklig hehe. har en sønn på 5 år og da jeg oppdaget at jeg var gravid med han så hadde jeg hatt mens i de to første mnd og jeg leverte inn 4 tester hos legen hvor alle var negative men så dro jeg til legen og sa at jammen da er d noe annet galt da... men da fant han ut at jeg var gravid... altså når jeg var nesten 3 mnd på vei.... men en annen gang jeg trodde jeg var gravid var jeg d altså ikke.... men nå da så har jeg litt kvalme men mest at jeg føler d er noe og svimmel med hodepine... om jeg er gravid så fant jeg jo da ut at ja jeg hadde sex den dagen jeg hadde eggløsning. men uansett jeg har hatt mensen 2 ganger og tatt en test hjemme som var negativ.... hva vil dere anbefale meg og gjøre? dra til legen for og la han sjekke meg eller tro at jeg ikke er d ?? jeg føler veldig at jeg er d men blir litt forvirra... psyken kan jo spille meg ett puss for og si d sånn hehe huff
Dotten Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 He, he. Hadde absolutt dratt til legen for en grundig sjekk. Det er jo de som har mensen selvom de er gravide også Og ellers har du jo noen av disse symptomene på barn i magen......! Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå