Gå til innhold

Blir så kjørt i hode av bf....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en særdeles stygg og voldelig episode flyttet jeg fra sambo,vi har nå kommet oss godt i gang med ny leilighet,vi blir ikke enige om hvordan samværsavtale vi skal klare å leve med begge to,ser ut som det går mot rettsak....lillegutt bor hos meg og bf er på tråden 40 ganger om dagen,sender 50 sms,og humøret hans svinger som en jo jo...

han forlanger å hente minsten hverdag,hvis jeg sier at vi har planer,får jeg bare høre at det er hans barn også(han har ikke tatt mye ansvar før nå) kan han bare forlange å hente han når det passer han,eller kan jeg sette ned foten,blir jo litt stress for minsten å dra hit og dit....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter en voldelig episode? Er det da trygt at han har minsten? Minsten bør ha faste rutiner på når han skal hit og dit.. Bli enige om faste dager, dersom det går mot rettsak og minsten kan trygt være hos sin far bør du ikke nekte han å ha minsten.. Hvis minsten er under 2 år er det lurt med små, men hyppige samvær. noen timer 1-2 ganger i uka..

Skrevet

Han slo meg ned og brakk kjeven min på 2 plasser.Han kommer aldri til skade minsten,det er jeg ikke bekymret for,men at han er så ustabil i humøret er ikke bra,og jeg har liten lyst til noen konfrontasjon med han,men jeg står på mitt og holder ut.

jeg mener også små hyppige samvær,men han bare ringer...henter han da og da og kommer med han til kvelden,men nå er det nok!! klarer ikke mere.....

Skrevet

Har tatt vare på noen mld,og politiet annmeldt saken,alt er dokumentert,lå på ullevål i 5 dager,han har innrømmet alt.Vært i kontakt med krisesenter,barneværn,alt som finnes...

Skrevet

Si at han kan hente han f.eks mandag og torsdag og ha han noen timer.. Ellers er han hos deg til rettsaken er over. så han har de to dagene og forholde seg til, evt også annenhver helg.. hvor gammel er minsten?

Skrevet

minsten er 14 mnd.)) vi ammer ennå litt på kvelden og litt på morningen.

Han er ikke vant til å sove uten mamma,har aldri gjort det.

Skrevet

Oki, min er og 14 mnd og har aldri sovet hos pappaen sin. Han har samvær her.. men det er kanskje ikke så aktuelt for dere?

Jeg må bare spørre, hvordan kan du være så sikker på at han aldri vil gjøre minsten noe? Jeg mener han banka deg...

Skrevet

du må stanse dette! dette er ikke bra hverkan for deg eller minsten!

sett foten ned og si NEI!!!

vær sterk.

Skrevet

vil jo at de skal han en god kontakt,og være vant med hverandre,men alt til sin tid.

Det jo litt rar å si at jeg stoler på han.....men han er utrolig glad i sønnen sin og er en stolt far,han har bare ikke gjort så mye ut av det før nå,det er vel bare ting man vet,hadde jeg vært usikker på det så hadde han ALDRI fått lov til å ha han.))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...