Gå til innhold

Mannen min "stikker av" hele tiden! Blir så lei meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sier han bare skal til foreldrene sine å levere diverse ting, og kommer ikke tilbake før det har gått 2-3 timer... Jeg blir så lei meg, dette skjer nesten hver helg! Jeg vet ikke hva han gjør, eller hvor han er.Ringer og sender meldinger, men han svarer sjelden.

Når han kommer hjem, spør jeg hvor han har vært. Da blir han fly forbannet, og sier han har vært hos foreldrene sine. Men, hvorfor kan ikke jeg bli med dit? Vil han ikke ha meg med noen steder? Er han utro?

Han tror dette er ett kontrollbehov for meg, men jeg blir bare så redd og lei meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres jo litt merkelig ut da... ???

ja hvorfor skulle ikke du kunne bli med dit , hvorfor svarer han ikke på tlf oh hvorfor blir han sur når du spør...

Hmmmm....Hørtes ikke helt logisk ut nei.

Og hadde han bare hatt litt alene-behov ville det jo bare vært lettere å si det til deg enn å "få deg til å tro" han er utro..

Men du må jo bare ta dette om med han - si at du reagèrer på disse "turene" hans og måten han blir på da du spør han om det..

Men litt tøff da! still litt krav !

Hadde bare blitt forbanna selv på dusten - ikke vist det hvis jeg ble lei meg i allefall..Lykke til =)

Skrevet

Hmm.. Ikke får å virke sjikkelig snål, men du burde ringe foreldrene å bare høre om du får prate med han når han er der(lr sier han er der) Er han ikke der, så er han ikke det, å da kan du ta han for det.. har du go kontakt med foreldrene kan du jp spørr om han bruker å være dær i helgene.

Å skjønner ikke hvorofor du ikke får være med lr at han blir forbanna.

Skrevet

Kanskje han bare er ute og fyrer seg en joint eller to med kompiser, men tør ikke si det til deg?

Har røykt selv, og da var det mange gutter/menn som oppførte seg på samme måte mot sine kjærester. Siden jeg røykte med dem hos felles venner, har jeg hørt "den andre siden"....

Skrevet

Skjønner deg godt!! Hvorfor skal han levere noe til sine foreldre hver helg?? Og hva skal han lever som ikke de kan hente, eller du bli med å levere?? Nei... ønsker ikke å fyre deg opp. Men ikke vær naiv. Jeg hadde heller ikke akseptert dette mønsteret. Du kan ikke ha det slik...

Du har ikke kontrollbehov. Dette er et forsvar han bruker fordi det er vaskelig å forsvare seg mot slike påstander. Fortell ham at du hverken er dum eller naiv, og at han må spille med åpne kort hvis du skal kunne ha det bra. Og si : "er det slik at han ikke vil eller KAN ha deg med?" Be han om å fortelle hvorfor- kanskje det blir lettere for deg å forstå han eller akseptere.

Det trenger ikke være værre enn at han er på forballpub og ser en kamp- men er redd for at du ikke liker det.

Jeg hadde det slik en stud selv for noen år siden, men han har forstått at hans åpenhet ovenfor meg, gjør at jeg kan ha mer tillit til han (og ikke dyrker min sjalusi..), og at jeg lettere aksepterer mye mer. Også vet han at han ikke kommer hjem til en mistenksom og småsur frøken... :-/ Jeg nyter stunder alene nå, og vet også at han ringer tilbake om jeg ringer han (ikke noe fast ringing- men av og til er det noe man faktisk vil...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...