Gå til innhold

vet ikke helt hvor langt jeg er påvei...legen bare sa noe som han trodde.....kan jeg ikke finne ut av det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg tok testen for 1 uke siden som var positiv, hadde bare en følelse at det var noe anderledes, men hadde ikke gått over tiden, jeg skulle egentlig hatt mens denne helgen..

 

saken er at forrige gang jeg skulle ha mens gikk jeg 2 uker over men ingen tester slo ut..

12 sept blødde jeg i 2 dager veldig lite+ at det var sort blod,, så var det stopp 1 dag så kom det litt til etterpå..

hadde veldig vondt i magen da.

 

etter 2 uker tok jeg eggløsnings test på sånne"pinner" som var bestilt fra danmark som slo ut 24-25-26 sept... hadde jeg ikke eggløsning da?

 

jeg var hos legen på tors som mener jeg var 8uker på vei ..

han mener jeg ble gravid i aug., men hvis det er slik at jeg ble gravid i aug, så var siste mens 2/8 å da er jeg jo 10 uker på vei..

jeg skjønner ingenting..

 

er det ikke en måte jeg kan finne ut nå hvor langt jeg er påvei,jeg skal ikke til legen igjen før 20/11,,klarer ikke vente.

jeg syns jo det er litt gøy å følge med på utviklingen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg synes du skal fortelle legen din at du er veldig usikker, og ikke er helt enig med hans beregning, og så be om han kan henvise deg til ultralyd.

Det er bedre at du får et klart svar, enn at du skal gå og gruble unødvendig på dette, du har jo også hatt en blødning, og magesmerter.

 

Så mitt råd er å be om ultralyd!

 

Lykke til!

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok ja har jo tenkt på det, men visste ikke, dette er min første gang og..

jeg tenkte å ringe jordmor til mandag å kanskje høre hva hun mener... det virket bare så enkelt for legen, " ja da sier vi bare 8 uker" sa han....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Hvis du syntes legen tok litt lett på det, så kan det være godt å snakke med jordmor, så det anbefales også!

Ring jordmor og forklar situasjonen, min erfaring er at det er lettere å snakke med jordmor!

 

Det er jo så mye vi lurer på fra før, spesielt ved første gang, så det skal være unødvendig å få ekstra bekymringer!

 

Ring jordmor i morgen du!

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja lurer på veldig mye;)dette er jo helt fremmed for meg, syns det er litt gøy å følge med på utviklingen og alt;)

takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...