Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Gutten min er nå 4 mnd. Han fikk feber i natt (38,5). hadde tydelig ubehag med dette, så han fikk da en paracet stikkpille. Feberen har gått ned. Er nå 37,8. Men nå har den ene testikkelen hans hovnet litt og er rød!! Noen som har opplevd det samme??? Hjelp!! Han sover nå, men hvis ikke dette gir seg i løpet av et par timer så må jeg ringe legevakt..Noen som vet hva det kan være??
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 hei. testikkelen til gutten min var hoven en gang! han hadde takk og lov bare vannbrokk, men du skal IKKE vente et par timer. du skal ringe legevakten med en gang! legen min ble neste sur på meg for at jeg ventet for å se an! dette er kjempe viktig. selv om han sover så MÅ du ringe med en gang og reise med en gang!!! hvertfall siden han har feber!!! ikke meningen o g skremme men det er virkelig viktig!!!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 hjelp.. da gjør jeg det. tusen takk for svar
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Flott! fortell hvordan det gikk n år dere kommer tilbake da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå