3b@rnsmor-30* Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 jeg skal på "hjemmealenefest" hos en på jobben... han har sendt kona og barna på ferie til hjemstedet dems... blir sikkert morro!!! skal lage hjemmelaget pizza snart, så jeg kan spise litt før jeg reiser og så mann og barn her har noe ut over kvelden..
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg skal på fest:))Bare jenter fra jobben,så det blir kos.Og kjenner jeg oss selv rett,havner vi nok på byn;o)
Giftmamma med2jenter Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 hmm... og jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal i kveld.. les linken min rett over her... så kan dere hjelpe meg med hhva jeg skal gjøre:o)
Kaffemocca Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Skal på innflytningsfest til ei jeg har gått på skolen med, koselig å se igjen folk!
3 blå Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg skulle egentlig sitte alene i kveld (som alle andre kvelder...), men så snakka jeg med en kompis og han og en annen kompis ville komme en tur. Vi skal bestille pizza og drikke noen øl... Blir cider på meg da Eneste som mangler var fotballkampen, hoho... Neida, blir deilig med litt kompis-sladre-kveld
Diva Muffin Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har flesket til og investert i to bokser cider som jeg skal ligge mest mulig flat på sofaen og drikke. Tror det er en forkjølelse på vei :/
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg må vel egentlig menge meg litt med min morfar som er på besøk - men det er kjedelig;-) Heheh... Senere i kveld skal jeg ut å spise med noen venninner også får vi se hva vi gjør etter det;-) Men ikke ut på byen, hvert fall!
lenej :o) Skrevet 13. oktober 2007 #8 Skrevet 13. oktober 2007 skal bytte en bæsjebleie, så skal eg, mini å min kjære på besøk til svigers, har bakt en deilig kake, med mandelbunn, krem og frukt og hakka sjokolade oppå det hele! så vi skal dit ned å kose oss, på "overraskelses"-besøk. :) så skal mini hjem å sove etterhvert, å eg skal få prøvd å sydd litt... har MASSE igjen å sy...!!
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #9 Skrevet 13. oktober 2007 jeg skal også på fest )))) eh nei..det skal jeg ikke..ønsketenkning..skal være hjemme helt alene..sambo skal jobbe...buhu.' noen som vil kjede seg med meg ?
Mrs. Bouquet Skrevet 13. oktober 2007 #10 Skrevet 13. oktober 2007 Planene i kveld er sånn vekselvis å prøve å få babyen til å sove, gjøre husarbeid, dibbe, se på tv og gjøre tjenester for mannen min som går på krykker og er nyoperert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå