Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 MMM, ja kanskje det:)Fra frysedisk eller hjemmelaget?
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Fra frysedisk.. hehehe.. Synes den er bedre jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Den er veldig god, også er det så greit:) Takk, da var middan klar!
Storebror & Lillesøster Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Surkål,gulerøtter og brun saus.
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 blomkålblanding og BEARNAISESAUS...yammi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå