Agne Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Er litt frustrert, må si det. Når kommer den hersens el? Nå er jeg kommet på dag 13, har ikke el slim, ikke el smerter og ingen aning om el har vært eller om den er på vei snart. Åh så irriterende med syklustrøbbel. Har tatt to el tester til nå men ikke noe å se på de. Har mange tanker i hodet nå, men pussig nok så dreier alle seg om det samme tema....bli gravid. Jaja, sånn er nå livet mitt og sånn har det vært nå i 29 pp.
mollymamma Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Hei Agne - har selv hatt syklustrøbbel etter to SA på rappen i sommer. De to siste syklusene har jeg testet etter EL uten å finne den, men vet at første gangen hadde jeg veldig tidlig EL og i den andre kom EL etter at alle testene var brukt opp... Denne måneden derimot tror jeg at kroppen er i rute igjen. Har ikke orket denne testingen, men kalkulatoren forteller meg at EL er i dag og det tror jeg stemmer. Har hatt slim både i går og i dag. Her kommer "leveringen" nå annen hver dag, og mer får vi vel ikke gjort Vet hvordan det er når de fleste tankene dreier seg om EL, symptomer og tester - men nå har jeg klart å være litt mer avslappet til det hele og tar det mer som det kommer. Vanskelig helt klart når ønsket er stort, men kun sporadiske besøk på bim hjelper litt. Lykke til
Elastica Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Lykke til Agne !!! Vet hvor frustrerende det er med syklustrøbbel :-( Bare stå på så dukker nok gullegget opp skal du se !!!Nå må det være din tur !!!! Masse lykke til XXX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå