Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Merker det når jeg har vært å tissa, så er det masse slim på papiret, klumper osv. helt gjennomsiktig.Noen som vet noe lr har det samme? Uke 36
2 prinser og en prinsesse Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 høres ut som sopp.. klør du??
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Nei klør ikke i det hele å det store..
Mamma til snart 4 Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 hørres ut som slimproppen beg å gå, er det som gele?? som er hvitt å tykt det, slimproppen kan gå lenge før termin hos noen;)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 ja er som gele, men har hatt sånn litt annen hver dag i en uke..
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Har det samme..men kommer igrunnen litt hele tiden hos meg. Har 13 dager igjenn til termin jeg da. Men jeg håper som hun over sier at det er slimproppen som løsner. Er i hvertfall ikke noe ubehag som kløe eller noe.
babyboom25 og nathalie:))))))) Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 hei.. jeg har det sånn også.. har gått tre dager over terminen idag. snakket med jordmora på sykehuset og hun sa det var slimproppen som holder på å gå. kan gå over flere dager sa hun.. men mente at det var fødselen som var snart igang..
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #8 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har hatt mye slim, men jeg er bare i uke 32. Så det kan være økt utflod, og ikke slimproppen.. Slimproppen har som regel litt blod i seg..
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 14. oktober 2007 #9 Skrevet 14. oktober 2007 Har hatt det selv gjennom hele svangerskapet og det er IKKE sopp! Det er akkurat slik som du beskriver det. Jeg vet ikke helt hva det kommer av, men det bekymrer meg ikke :-) Vet at det er ganske vanlig i hvert fall.
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 14. oktober 2007 #10 Skrevet 14. oktober 2007 Hei! :-) Det er veldig individuelt hvor mye slim man har gjennom svangrskapet, noen har ikke utflod i det hele tatt, mens andre må gå med truseinnlegg hele tiden, og alt er normalt! Slimproppen er veldig seigt blankt slim,og den kan komme litt og litt over flere dager, mens hos noen kommer den som en propp (geleklump). Hos noen kan det kommelitt blod med slimproppen, men det trenger ikke å komme noe blod i det hele tatt! Lykke til alle dere som nærmer dere fødsel! :-)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #11 Skrevet 14. oktober 2007 Vil bare si at man kan ha soppinfeksjon selv om man ik har noen symtomer på det, d hadde jg for ca en mnd siden! D ble sett på urinen hos jm... Ik klødde d el lukta spess men husker ik om jg hadde økt utflod. Har hatt en del utflod gjennom sv så! Sv-kurs jm sa d var bra om man behandla soppinfeksjon for d kunne gjøre at man ble mindre elastiske...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå