aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Gratulerer!!!!!!!!!!!!!Har jo fulgt med deg denne pp siden hverken du eller jeg fikk positive el-tester....Jammen er du gravid, og det er jeg også!!!!!!Jeg testet med CB digital fra dag 8 til dag 17 denne syklus, men gravid er jeg blitt anyway:-) Testet svakt-svakt positivt i går morges, 6 dager før IKM!! CB sin graviditetstest. Hadde ikke flere graviditetstest så jeg brukte en el-test i morges og den var positiv!! :-)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 hei :) hehe stemmer det.. vi fant ikke el noen av oss.. hehe men gravide ble vi da det er jo bare en fantastisk god følelse men 6 dager før IKM, da produserer kroppen din mye hcg fort hehe jeg testet 2 dager før, idag har jeg altså tatt 2 tester fra billigtester.... den adnre tok jeg 5 timer etter jeg hadde stått opp og den ble like positiv om ikke mer kjempe hyggelig at vi kan følge hverandre over på 1 tri og at det er noen jeg "kjenner" der... hvor langt er du på vei sånn ca? klem
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 må selvsagt gratulere deg også :)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2007 Hehe, takk:-) Er 3+2 i dag. Er jo så lite at jeg blir helt skeptisk, men får håpe det går bra..Ja nå kan vi følge hverandre på 1.trimester håper jeg. Nå må jeg regne ut forventet termin:-)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 jeg er 3+4... hehe høres så utrolig lite ut... med tanke på at med vesla var jeg 9 uker på vei før jeg fant det ut og da var det liksom bare noen uker til jeg var over den kritiske fasen.. nå virker den uendelig lang... men men er kjempe glad jeg har begynt bare jeg.. hehe har termin rundt 24.juni, men med tanke på at jeg ikke fikk igjen mensen etter SA`n må jeg vel på ul før jeg finner det ut.. hehe
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 hvordan går det med deg da har du byttet nick? hvordan er formen da? måtte ta en test til idag bare for å ha gjort det, og dette er min 3.positive test i tillegg til at tempen bare stiger og stiger hehe
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2007 Hei:-) Formen er den samme..litt småkvalm i morges, ømme pupper osv..Har også tatt en ny test i morges og den var negativ!!! Skjønner ingenting, jeg..men jeg fikk jo svakt positivt ekstremt tidlig, men skulle jo tro at den ble mer og mer positiv for hver dag..Drakk endel vann i natt, kanskje det er det som er grunnen...men gikk over 4 timer fra jeg drakk til jeg testet..hmmmmmmmmmmmm Hilsen en forvirret
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 uff da.. men er som du sier at det er jo fortsatt 5 dager til IKM på deg er det ikke??? dessuten sier de jo at håpet er der så lenge tanta er borte... håper virkelig du er gravid altså, hadde vært så hyggelig å hatt deg med over på 1 tri hold meg oppdatert om du vil da god trøsteklem fra meg
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. oktober 2007 Jo, har IKM på torsdag så jeg satser på at grunnen er at jeg har drukket mye vann i natt, spiste sterk middag i går kveld:-) Ja, jeg vil inn på 1.tri sammen med deg:-) Det var jo så tøft at både meg og deg hadde blitt gravide uten positive el-tester:-)Skal teste hyppig fremover!!Klarer ihvertfall ikke å vente til torsdag. Føler meg veldig gravid, men jeg innstiller meg på en ny pp så ikke fallhøyden blir så stor.. Takk for god trøsteklem:-) Klem fra
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 14. oktober 2007 #10 Skrevet 14. oktober 2007 du får bare fortsette å teste og IKKE drikk vann natten før du tester hehe ønsker deg masse lykke til og håper du vil holde meg oppdatert ooooog at du kommer etter meg fooooort god klem
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 14. oktober 2007 Takk for det:-)Klarer jo ikke holde meg unna bim så oppdateringene kommer fortløpende.hehe, og jeg håper at jeg kommer etter deg denne eller neste pp ihvertfall. I natt skal jeg ihvertfall ikke drikke vann etter 12 :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå