It's all about me Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har ikke hatt, men kjenner flere. Første symtom har vært litt forskjellig, kommer nok en del an på den fysiske formen og styrken på slaget.
It's all about me Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Det vanligste er vel forvirring og lammelse akkurat rett etter slaget. Kan komme ved drypp også, men er da mere lokalt. Dette jkna være forbigående eller kan trenes opp igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå