Gå til innhold

Hva skal mannen din få i julegave?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke helt sikker enda, men kanskje en skikkelig god og fin morgenkåpe. Fint å ha når man må opp om natta etterhvert. Ønsker meg det selv også :) Også blir han nok glad for noe som ikke er så fornuftig i tillegg. Kanskje et spill eller noe.

Skrevet

Verktøy siden hane er snekker,joggebukse,og jeg skal bytte ut alle bokserene han sine...!!;)

Skrevet

På Jysk har de verdens deiligste morgenkåper!! De heter Koral og er av tjukk fleece..suuuuperdeilige;)

Skrevet

Huff,dette var ett godt spørsmål.. Jeg la lista voldsomt høyt i fjor, da fikk han xbox 360 spillkonsoll med spill... Kosta meg 4000 kr.. Så må ærlig talt innrømme at jeg er tom i år...

Skrevet

I år har vi tenkt å gjøre det enkelt, til sambos store glede, han hater å finne på gaver, så vi skal kjøpe oss videokamera. Fra oss til oss:) Det blir sikkert kjekt å ha til lillegutt kommer:)

Skrevet

Vi har faktisk blitt enige om IKKE å kjøpe gave til hverandre i år! Vil heller bruke pengene på noe vi trenger, evt til barna. Det var jeg som foreslo det, og da ble han såå lettet! Da han fortalte kameratene siden om avtalen vår ble de kjempemisunnelige ;-)

Høres kanskje kjipt ut, men vi syns det er bedre enn å kjøpe noe bare for å kjøpe noe.

Skrevet

Vi sluttet ifjor med å gi julegaver til hverandre, ble bare stress og finne noe og de siste årene ble det bare sann at vi gikk og kjøpte noe selv, pakket inn og skrev fra og til. Den andre parten betalte selvsagt da.

Vi gjør heller ting sammen, bruker pengene vi ville brukt på julegaver på en god middag eller noe sant. Men iår for vi jo en forsinket julegave i sønnen vår som kommer i februar....

:)

Skrevet

vi he slutta å kjøpe gave til kvarandre. Kjøpe heller noko vi treng...kamera, dvd spelar, kjøkkenmaskin, takke........

i år ekje ej sikker på ka det blir kanskje nytt tv?????

Skrevet

Vi kjøper ikke gaver til hverandre. Vi kjøper det vi trenger og har lyst på ellers i året så det blir bare teit. Gutten vår kjøper da og nå har han kjøpt 2 kg Toblerone. Pappan elsker Toblerone og dette er en kjempestor eske vi kjøpte i Sverige.

Skrevet

I år skal vi ikke kjøpe gaver til hverandre, men heller reise til Kiel på mini cruise. Ta en siste tur som "bare oss", være romantiske og bruke en helg til å være sammen og ta vare på hverandre før vi blir en "skikkelig familie".

At vi får handlet julegaver i samme slengen, og sikkert masse ting til den lille som kommer i desember er et pluss.

Skrevet

Vi har blitt enige om å ikke kjøpe noe til hverandre i år. Heller bruke penger på noe vi trenger. Vi har ikke råd til å "fleske" oss.. hehe

Skrevet

man og man.. hehe. bf skal få en krigsbok hos meg(han er veeeldg intressert i krig) og en bukse. enkelt og greit.

Skrevet

Noe rimelig. Vi har satt grensen på kr 500 til hverandre i år, siden vi har brukt så mye på div. i forbindelse med baby. Dessuten kommer jo den største gaven i midten av januar en gang, og tror nok alt annet virker litt uvesentlig rundt juletider dette året.. :)

Skrevet

Vi har begynt å gi oss en julegave som er noe vi har lyst på sammen. Kjøpte skikkelig fotoapperat for et par år siden, og det angrer vi ikke på, for å si det slik. Men vi kjøper alltid en liten symbolsk ting ved siden av som f.eks en hjertesjokolade eller en kopp med noe skrevet på e.l.

I år har jeg sååååååååå lyst til å kjøpe klokke til han, men vet at det blir for dyrt. Vi skal nemlig kjøpe bil på nyåret...

Skrevet

jeg har bestilt fly med hotell for to til en storby utpå nyåret. Det blir julegave og bursdagsgave i ett. Tipper han blir rimelig glad :)

Skrevet

Slutte å kjøpe julegaver til den man elsker mest? hæææ....

Vi elsker å finne på presanger til hverandre, både til jul bursdager å av og til ellers også. Vi begynner planleggingen av presangene 6mnd i forveien minst å går rundt å småerter hverandre med å gi småhint, men vi klarer aldri gjette hva vi får!

Han ønsker seg wii og bærbar pc maken til min og det skal han få. Så får han noe annet litt mere personlig som jeg ikke helt har bestemt meg for ennå, men synes det er kjempegøy å gå rundt å tenke på det.

Skrevet

Heeelt enig. Var litt trist syntes jeg, å ikke gi hverandre noe. Behøver ikke å kjøpe for så veldig mye, men oppmerksomhet fra sin kjære er alltid hyggelig.

Jeg har tenkt litt på å foreslå å reise vekk et sted sammen, og da blir det gave til hverandre, men uansett vil han nok få noe fint.

I fjor fikk han Fjellreven bukse og kjempe dyre fjellstøvler.

I år lurer jeg på om han skal noe helt annet enn fritidsklær som han alltid ønsker seg. Hmm...kanskje jeg skal pakke meg selv inn? hehe..

Skrevet

Her driver vi å kjøper hus, så det blir vel julegava til oss begge i år =) =) =) Og den lille knerten i magen da som kommer litt uti januar!!!

Skrevet

Vet at mannen ønsker seg kompressor med verktøy, ellers så blir det digital speilrefleks kamera, får se hva jeg får råd til

Skrevet

I år skal vi kjøpe en felles gave til hverandre, et nytt digitalt speilrefleks kamera. Så blir det å kjøpe en lite overraskelse i tillegg:)

Skrevet

Han får playstation 3 =) Men litt som takk for at han har holdt ut med meg i dette svangerskapet, stakkar, har ikke vært så veldig snill :P Men ellers har vi nettopp kjøpt hus og venter jo en liten i midten av november så det blir komb bursdag og julegave :P Synes det er veeeldig dyrt med 6000 for en sånn ting :/

Skrevet

VI pleier å gjøre det enkelt, vi. Bøker eller tøy. En genser eller noe.

I år vet jeg at han ønsker seg historien om RBK, så det blir nok den og noe lekkert.

Fikk ipod Nano av ham forleden, men det var i eksamensgave. Ferdig med graden min.

Til bursdager gir vi større gaver, men til jul er det ikke så mange penger igjen...

(Vi har STOR familie på begge sider)

Skrevet

ny giftering... siden han mista den andre bare tre måneder etter bryllupet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...