Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Jaggu er jeg ikke over hit, tiden flyr! Og det er så herlig å vite at nå er det bare 2/3 igjen, hehe... Noen gamle kjente her eller? Og til dere fra Drammen og omegn, jeg tar med meg Drammenstråden over hit jeg, bare å henge seg på!
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 hei hei, åååå jeg vil også inn hit hihi. Idag har jeg væt og hentet ny pakke med crinone, håper virkelig den gjør susen nå) Formen har vær helt elendig denne uken, nesten ikke vært er inne. Idag er jeg bedre;O) Idag har jeg vært hos frisøren, det var så deilig. Ellers er jeg klar for treff snart om det er fleresom er det. Fredagen skal jeg på ul, håper vi ser et hjerte som slår:O) Klemmer fra meg
Dancing Queen Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Hei hei.jeg er ikke fra drammen, men har store planer om å flytte dit. akkurat nå bor jeg i asker. kjenner mange fra drammen og sande, bla han som blir pappa. ) hvor er dere fra da?
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg er Konnerudjente:) Hvor i Drammen er pappaen fra da? Og hvor i Drammen vil dere flytte? Før barnet kommer?
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 jeg har blitt gravid igjen etter jeg mistet forrige mnd og har nå termin rundt 24.juni.. testet positivt idag... tok to tester med 5 timers mellomrom hører til på 1 tri bare da men slenger meg gjerne innom her også
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Hallo hallo:) Ser du får så øra flagrer Vicky;) Hvordan er formen jenter? Her er "a mor" sint i dag, vært på legevakten med vesla for andre gang på under 2 uker, etter fall i bhg. Og i dag måtte hun sy, midt i panna. Stakkars lille elsklingen:(
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Hopp og hei, jeg skal på UL jeg! Fikk bekreftelse på fødeplass og innkalling til UL i dag, og det er til mandag! Det er jo nå straks det jo!!! *jippi*
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #11 Skrevet 19. oktober 2007 Nei jenter, nå er jeg skuffa over dere her asså! Kom igjen a!
Lillemor73 Skrevet 19. oktober 2007 #12 Skrevet 19. oktober 2007 Hei dere :-) Tenker å sette opp et treff førstkommende onsdag v/18.00-tiden. Håper å se noen av dere fra 1. og 2. trim...:-) Var selv på treff i går, kjempekoselig det, men nesten bare stoooore mager der.. Er 19 uker selv....Så - følg med under "bim-treff"..:-)
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #13 Skrevet 19. oktober 2007 Treff høres kjempehygelig ut:) Skal sjekke om mannen jobber eller ei, for jeg vil være med! Er det mulig å legge tidspunktet slik at jeg kan enten være med og legge lilletroll før jeg drar eller er hjemme før hun skal sove? (heslt det første, så har jeg GOOOD tid:p hehe)
Dancing Queen Skrevet 20. oktober 2007 #14 Skrevet 20. oktober 2007 Hei. pappan er fra Sande. har vært å sett på flere leiligheter nå, men har ikke fått noe napp enda hadde vært greit å få flytta før jeg nesten ikke greier å bære meg selv hehe. får sikkert napp snart ;o) jeg vil gjerne være med på neste treffet. men siden dere akkurat har hatt så blir det vel en stund til..
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #15 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har ikke vært med på treff, og jeg har skjønt det som om det var veldig mange av de som er veldig "poppeklare" so var der nå, mens vi litt mer nygraverte har lyst på et til, så tror ikke det blir så lenge til:) Sande ja, der er det jo en herlig og etablert BiM/DiB gjeng allerede som er på "runde to" hvert øyeblikk, hehe... Hvordan er formen om dagen da? Er det tungt nå?
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 20. oktober 2007 #16 Skrevet 20. oktober 2007 Var på ul igår og der fant de bare en tom fostersekk, så da blir det min 5 ma/sa:O( Jeg gir rett og slett opp nå tror jeg, gang på gang mister jeg. Ser ikke meningen med dette her. Masse lykke til jenter, ta godt vare på dere selv og den lille. Klemmer fra meg
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 20. oktober 2007 #17 Skrevet 20. oktober 2007 hehe ja jeg fikk så øra flagret gitt tillab... hehe... men skal man ta til seg alt som folk sier om en her inne kan man jo ikke være her.. noen som følte for å skikkelig henge meg ut, greit nok det.. hehe er det førstkommende onsdag det er snakk om eller jeg vil gjerne være med da hehe følte ikke for det andre treffet som var for der var det bare damer som nesten var fødeklare jeg er bare 4+4 idag så sikkert den som er kortest på vei.. hihi men siden jeg vet at det går bra denne gangen så vil jeg gjerne være med på treff igjen skal til legen til tir så håper jeg får ul etterhvert så jeg finner ut terminen mer eksakt... rakk ikke få igjen tanta etter jeg mistet sist så vet jo ikke når jeg hadde el eller noenting.. men testet 2 dager før IKM forrige lør så gudene vet hvor langt jeg er på vei
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #18 Skrevet 20. oktober 2007 Nei, fruen81, det var kjempeleit, jeg hadde så gledet meg til å gå gravid sammen med deg:( Men ikke gi opp snupps, det kommer det kommer! *heiagjeng* Vet ikke helt når det er snakk om jeg man kan jeg så kommer jeg iallefall. Håper bare det blir lagt opp sånn at det passer med legging av lille lykketrollet:) 4+4 er da ikke gæli det;) Et sted skal man jo starte. Det verste med å vite det så tidlig er at svskapet blir så forbanna langt:p haha... Jeg fant det jo ut når jeg var 3 uker på vei omtrent sist. Kjempefestlig... Denne gangen var jeg jo nesten 10 uker før jeg fant det ut, nesten 2 mnd mindre å vente! Wiiihiii. Nå skal jeg krype inn i armkroken til mannen og nyyyte lørdagskvelden.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 21. oktober 2007 #19 Skrevet 21. oktober 2007 hehe forrige gang fant jeg det ut når jeg var 9 uker... og denne gangen var jeg 3+5 bare så denne gangen går tiden utrolig mye tregere... hehe er spent på hvor langt jeg egentlig er... når kan jeg tidligst finne ut av det da??? håper å få vært med på et treff da legger dere det ut under bim treff? ha en flott søndag jenter
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 21. oktober 2007 #20 Skrevet 21. oktober 2007 må si det var skuffende at jeg ikke får være med på treff altså... bare fordi jeg er noen uker bak dere...
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 21. oktober 2007 #21 Skrevet 21. oktober 2007 jaaa jeg fikk være med ' gleder meg kjempe masse
Lillemor73 Skrevet 21. oktober 2007 #22 Skrevet 21. oktober 2007 Gleder meg til å se dere på treff onsdag :-) håper dere forsto det mht å ha treff for oss som er kommet *kort* :-) Er dere enig at Jonas B. er litt mindre støyende ?
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 21. oktober 2007 #23 Skrevet 21. oktober 2007 Tillab, du må slette post i postboksen din om jeg skal få svart deg på pm:) Til dere andre. Er fra Konnerud, og har en gutt fra før. Er bare i uke 5 enda...
Dancing Queen Skrevet 21. oktober 2007 #24 Skrevet 21. oktober 2007 Det høres så koselig ut å være på treff, jeg er vel ikke helt poppeklar, men tror jeg må være med neste gang ) formen er grei den. begynner å føle meg litt tyngre, men det er helt greit ;o) om ett par dager så er jeg halvveis! skal på ul på onsdag, da får vi enderlig vite om det blir jente eller gutt! gleder oss veldig. men er litt nervøs også... Hvordan er formen deres da jenter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå