gep68 har fått jenta:-) Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Ja da har jeg begynt å handle til jul,fikk kjøpt 7 presanger i går,fornøyd med den:-)
Bondine Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Så flink du er Har du noen gode ideer å dele da?
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Ja deilig ikke sant:) Jeg har kommet godt over hallveis med julegavene å synes det er deilig. Slipper så mye stress i desember.
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg kjøper kler til tante ungene og det er 9 stk. Da pleier jeg å gå på H&M og da får jeg litt i hver pakke for 150 kr. Leker kjøper jeg ikke for det har dei nok av.
mammamammamammamor Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 tenkte eg skulle trikke dokkeklær til niesa mi, men eg må snart begynne. skal jo strikke te ungen i magen og, og han kommer i januar. di andre niesene og nevøene er litt større så da blir det klær som er det enkleste, lettest å sende og. kjøper vell bare for rundt 100 til dem, kansje litt over. er så mange å kjøpe til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå