Twintipp og himmelblå Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Vi låste det trådløse nettverket vårt for en uke siden. Da kom en nabo på døra og var riktig så irrtert pga. han drev og lastet ned en film.. Nå kommer jaggu en hel annen nabofamilie på døra og lurer på om det sant at vi har satt passord på nettverket vårt. Ja, sier jeg.. Ja, kan du åpne det igjen da?? Herreguuuud, er det mulig! Tydeligvis mange som har brukt nettet vårt. Nei, sa jeg, det gjør jeg ikke. Da spurte han om jeg ikke bare plis kunne åpne det i dag!! Nei, sa jeg igjen og bare beynte å le.. At det er mulighet å være så frekke.. Kan jeg snakke med mannen din da?? spurte han. Nei, han sover sier jeg.. Ja, når våkner han da?? ER DET MULIG?? Så glad jeg skal flytte herifra. Han lo litt selv og da, for jeg så nok rimelig oppgitt ut!!
Circe Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Hahaha.. Så utrolig bra. Ps; jeg hadde heller ikke gjort det.
It's all about me Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Ha ha ha, for et nabolag du bor i da. Nå venter jeg spent på neste naboreaksjon )
Monajenten Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Å herreguuud er det mulig??? Folk er jamen meg frekke ja. Greit nok at de har brukt nettet ditt (når det ikke har vært låst) men å komme på døren og be dere om å åpne det?? Nei fy søren!! Jeg og naboen deler nettverk (jeg bruker hans) men jeg betaler da virkelig for meg. Det er en avtale oss i mellom og han har registrert meg i nettet sitt, og jeg betaler halve nettregningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå