Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Har vært dårlig pga en magesykdom i lang tid. Hadde en utblåsning her for en liten stund siden. Klarte jo å karre meg på jobb, og ble jo selvfølgelig ikke bedre. Tirsdag ble jeg dårligere, men var fremdeles på jobb. Tirsdag kveld ringte jeg sjefen og sa jeg ikke kom onsdag. Fikk med en legetime onsdag, og hadde en puls på 120. Jeg ble sykemeldt, med beskjed om å komme tilbake om en uke for svar på blodprøver. Torsdag ble jeg så dårlig at jeg trodde jeg skulle falle om. Fikk tak i mannen som var på jobb,og han kom hjem og ringte lege. De kom og henta meg i ambulanse, og rett på intensiven. Lå med en puls som varierte mellom 120 og 145, sterke magesmerter og redusert kraft i hele kroppen. Selvfølgelig hadde vi arrangert barneselskap for vår jente som blir 10 denne mnd, sammen med en annen i klassen. Dette skulle foregå torsdag kveld. Og der lå jeg, surra fast med telemetri, oksygenslanger og pulsoksymeter. Heldigvis klarte den andre mora å skaffe seg hjelp til selskapet, og det var et vellykket besøk. Så nå er det hjertemedisin og ny undersøkelse i vente. Har permisjon i helga, og skal inn igjen på mandag. Moralen med dette er: Ikke gå på jobb når du er dårlig!!! Blir iallefall ikke bedre av det.....
Nicita73 Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Uff da, masse god bedring. Håper de finner ut av dette.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 huff, du må passe bedre på deg selv... det er ingen andre som gjør det for deg! ;o) du må ha god bedring.. og bruk nå helga til å slappe av:o)
Nit@™ Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Oi da.. Det var ikke noe koselig nei. Har de funnet ut noe om hva det kan være? Sender deg en stor klem med ønske om en rolig helg! God bedring! Ta vare på deg selv nå!
Dotten Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Huff. Hørtes skikkelig skummelt ut. Håper de finner ut av det. Masse god bedring
3b@rnsmor-30* Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 uff det hørtes ikke bra ut... GOD BEDRING !!!
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 Nei, de har ikke funnet ut noe enda. Blodprøver er alle fine. De rundt meg tror jeg har møtt den berømmelige veggen, og kanskje det er der problemet ligger. Har hatt det rimelig travelt over lang tid, kronisk sykdom som tærer på lagrene, en gutt som ikke sov en natt før i sommer (snart to år), amming og en jente som besvimte for oss, og vi aner ikke hva det er. Så er nok ikke langt fra sannheten det. Selv om jeg hater å innrømme det. Men de kan ikke forklare hvorfor pulsen min er konstant høy, selv om jeg sover og slapper av. Nei, dette har vært en vekker. De gangene jeg har dratt meg på jobb fordi det er vanskelig å få vikar, har virkelig ikke lønnet seg....
Tuttalutta Skrevet 13. oktober 2007 #9 Skrevet 13. oktober 2007 God bedring! Håper de finner ut av det fort.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 13. oktober 2007 #10 Skrevet 13. oktober 2007 Huff, håper de finner ut av hve som feiler deg rastkt. Ekkelt å gå uten å vite hva som er galt!!! Typisk at det skjedde den dagen datteren din feiret bursdagen, men sånn er det bare. Ønsker deg masse god bedring. Klem:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå