Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 .. over den fineste bodyen lillegutt har! er det virklig ingen måte å fjerne lukt og flekk? noen råd??
♥Prinzessin♥ Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Nei, det er umulig, visstnok... Jeg vet om renserier som har gitt opp.
Carnivale Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 ...den bodyen passer nok uansett ikke om to måneder, get over it
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Hiv den kjøpe ny om du får tak i en =0) ikke såmye en kan gjøre med tranflekker desverre. Har erfaring der. Mange plagg som har gått i søppla =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå