Gå til innhold

Har dere noen ide til hva jeg kan finne på???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Problemstilling : Hvordan kan vi gjennom vår forestilling gi barna en estetisk opplevelse gjennom musikk og drama ? ( er førskolelærerstudent)

Dette er en forestilling for barn mellom 0 og 3 år. Noen som har idder til hva vi kan gjør? Det er egentlig ikke så vanklig å underholde de, men tror jeg tenker litt vansklig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Spennende oppgave! Send en pm til Kirsty, kanskje hun har noen gode tips til deg? Klem

Skrevet

Ja det kan jeg gjøre. takk! Men hvordan sender jeg pm ? Jeg finner ikke nicket hennes her...

Skrevet

Hva med å dramatisere en kjent barnesang? Det er alltid morsomt når voksne kler seg ut og spiller skuespill, dessuten er det tekst og melodi de kjenner.

Skrevet

Hva med bukkene Bruse? Det er jo et eventyr som også bruker å synges som en sang. Så kan man spille skuespillet mens man synger sangen i steden for å fortelle.

Skrevet

Signerer innlegget over. Sambo har nettopp dramatisert Bukkene Bruse med noen få rekvisitter til hjelp i der han jobber. I følge han var det til stormende jubel blant barna (som er 0-3 år)!

Lykke til!

Skrevet

Ja det var jo en ide :):)...men hvordan synger man bukkene bruse da?

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Det finnes en Bukkene Bruse sang :) Søk på nettet, så finner du kanskje teksten :)

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Ellers så er jo Skinnvotten helt herlig da. Den har jeg brukt mye i barnehagen. Da kan barna være med å dramatisere, lage kostymer og kulisser+ synge sanger om alle dyrene. En gang laget vi en stoooor skinnvott som alle barna fikk plass inni :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...