meg & mine små Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Hm ser ikke dette velkjente innleget for i dag. Så da starter jeg. Jeg har 13 dager til termin og skvetter til med hver minste murring og kynner hihi
Anita&LilleMathias Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 17 dager til termin, men bare 2 til keisersnitt :-)
Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 4 dager igjen, men på vei til sykehuset om få strakser.. Håpe, håpe...
mamma og godguttene Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Endelig fødeklar, 21 dager igjen :-)
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 19 dager igjen til termin, men skal på sykehuset om 9 dager for å bli satt igang!!
Rakri Skrevet 13. oktober 2007 #11 Skrevet 13. oktober 2007 49 dager igjen, men blir igangsatt om ca 35 :-) Har et ørlite håp om at de kommer bittelitt før...
HeBergen Skrevet 13. oktober 2007 #13 Skrevet 13. oktober 2007 35 dager igjen her. Utrolig spent på de neste ukene...men klarer ikke helt forstå at det snart skal skje:) Nesten alt på plass i hjemmet. Skal bruke de neste ukene til å få siste rest på plass, kose meg med det og slappe masse av:) Lykke til den siste tiden alle sammen!
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 13. oktober 2007 #15 Skrevet 13. oktober 2007 4 laaaaaaaaaaaange dager igjen........
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 13. oktober 2007 #16 Skrevet 13. oktober 2007 BARE 1 DAG IGJEN !!!!! TERMIN I MORRA =) men ikke noe action hær nei....
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 13. oktober 2007 #18 Skrevet 13. oktober 2007 29 dager igjen! Nærmer meg fødeklar gitt....!
Pipolinchen & Amalie Skrevet 13. oktober 2007 #21 Skrevet 13. oktober 2007 hadd termin for 2 dager siden...er kjempe lei nå av og vente nå. kom ut !!!!!!!!!!!!!!
nr to på vei:) Skrevet 13. oktober 2007 #22 Skrevet 13. oktober 2007 21 dager til termin:) Tida går faktisk fort nå
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 13. oktober 2007 #23 Skrevet 13. oktober 2007 57 laaange dager igjen!! Selv om dagene går fort nå, så føles det som en evighet til det er min tur:)
Løvinna79 Skrevet 13. oktober 2007 #24 Skrevet 13. oktober 2007 64 dager... Synes egentlig ikke det er så lenge, men når jeg leser alle foran meg så er det jo ganske lenge... Men har fortsatt mye å ordne før den tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå