Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Hva har dere kjøpt? Tenker at det er såpass lenge til jul, og at folk kanskje kan kjøpe seg ting innen den tid.. Så lurer på hva dere har kjøpt =)
Bella Swan Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Er ikke helt ferdige, men nesten. Jeg har kjøpt: Til min mann: jakke datteren min: masse polly pocket. Sønnen min: playmobil skute med pirat kaptein og bande. Til det ene tantebarnet mitt: bok fra eventyrboka.no 2tantebarn: klær tantebarn: lego Besteforeldre: kalendere av barna.
Mamma til M07 & M09 Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Har bare begynt: Tantebarn: "Min første tannkost" tannkost, timeglass og bok. veldig skjønn og en ramme Fadderbarnet mitt og søsteren: ullbody Sønnen til min kusine: ullbody Barna til en god venninne; pakke med shampo, badeskum og et refleksdyr. (kjøpt på sparkjøp) Venninner: litt julepynt Tenkte å kjøpe en shampo til mamma +noe annet. kanskje vannkoker da de ikke har det og har en megatreig komfyr.... og så skal meg og sambo spleise på speilreflekskamera til oss.. men må kjøpe noe mer til han (en liten ting) TIl martin har vi kjøpt "min første tannkost" og en eventyrbok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå