Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 har ei venninne m en gutt på ca snart 5 mnd...og nå har han gråti masse om natta og vil ikke sove,nå fikk hun time hos legen for å få sovemedisin til han...og der fik hun beskjed at alle barn under 8 mnd skal sove i minst 10-12 timer i døgnet hvis ikke er det skadelig.for hjernen tenker liksom hele tiden blir for mye m så små barn..at det er farlig for de små for de kan få skader senere av det..jeg helt ærli synes ikke noe om å gi sovemedisin til små baqrn og min lille gutt er ikke alltid han sover så mye,etter det venninna mi sa må de ha minst 3 hviler om dagen hver vil på ca 1-2 timer..skjønte ikke så mye av alt det hun sa jeg..
Circe Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Kan ikke si at jeg har hørt det før. Er selv ikke noe for at de bør få sovemedesin. Men kan jo forstå at enkelte velger det. Men mitt inntrykk er at noen babyer sover mye, andre lite. Har hatt en av hver selv. Første sov minst 20 timer i døgnet. Mens den andre her har ikke hatt det sovebehovet. Men sover mer nå, enn de første mnd. Men jeg aner ikke jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 sovemedisin til barn ? JA TAKK. Og ja, jeg har hørt det ikke er bra for dem med for lite søvn, det er jo derfor de må få hjelp til å sove... Noen trur det er for foreldrenes skyld... jaja, noen er jo korttenkte... Sitter du sånn å funderer på hva din venninne sier...? er du egentlig litt missunnelig på henne? er hun tøffere enn deg? Penere? Tynnere?
jordbærsjokolade Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg er ikke noe for sovemedisin til så små, men hvis legen skriver det ut er det sikkert en grunn til det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå