Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 jeg hadde d i går kveld,var på do,da gikk smertene vekk,men var likevel øm helt nederst i magen.så kom d pina d tilbake igjen nå,var akurat på do.uff,blir så sliten av disse knipene..vondt!! jeg fikk mensen i går kveld,men d kan vel ikke være derfor? Jeg kjente d i hele går at jeg måtte på do,men greide d ikke.så da jeg i halv 11 tida skulle prøve å se om jeg greide å "gå på do" før jeg la meg,kom mensen.og så kom mageknipen like etter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå