Pærefrø Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Sa ja i går til å komme på en liten omvisningsrunde og litt info på en ringevikar jobb. skulle komme i tolvtiden. Dette er da uten lønn... Så ringer en annen ringevikar jobb, kan du komme på mandag kvart over ett? dette er betalt jobb... Sa ja uten å tenke meg om, veldig dumt ja, men..... Hva gjør jeg nå?
ny vestfold Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 ring den første vikar jobben og si du har fått et annet tilbud,som du hadde mer lyst på og at det er betalt...
Pærefrø Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2007 Ja, jeg vurderte det, men det er sånn at jeg har fått faste vakter allerede på den første vikarjobben frem til jul. Men syns det er kjipt likevel å måtte gå på omvisning på den første uten lønn, når jeg kan ta den andre med lønn..... Men jeg kan jo si at desverre så kan jeg ikke bli veldig lenge for jeg hadde glemt av en avtale som jeg har litt over ett.... Kan jeg ikke det? eller vil det bli feil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå