Hot Midget ! Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Vil ha gode tips, er bare voksne som skal spise, ikke barn
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Må si du har fått et meget likt nick som Mami og Nydelige Natalie... Og hvorfor 89...? Reker er da godt, fiskemiddag - laks, ørret, torsk:)
Hot Midget ! Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2007 For jeg er født i 89 og har den nydeligste Natalien:)
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 <3 my little pumpkin Jeg er en kvinne født i 1984 -------------------------------------------------------------------------------- Jeg er ei jente på 22 år som er mamma til verdens beste lille jente:) Ei lita bestemt herlig frøken på 2,5 år!
Hot Midget ! Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2007 Hahahaha!! Jada..Flink gutt;) Skulle bare tøyse litt jeg vet du silkemus
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Mm, kjempe flink gutt.... Ok, og humoren var hvor?
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 Uke1 -Fiskeboller i hvit saus med poteter og amerikansk grønnsaksblanding -Tagliatellepasta med oste/urtesaus og bogskinke, salat til -Fiskekaker i brun saus med poteter og blomkålblanding -Pølsegrateng med potet og smeltet smør (Kok hvit saus, visp inn en eggehvite, kok amerikansk grønnsaksblanding og makaroni, bland alt, tilsett strimlet pølse, ha i ildfast form, strøkavring på toppen, i ovnen på 200 grader i 10 min) -Biffsnadder med pommes frites og bernaise -Hjemmelaget pizza -Raspeballer med salt kjøtt, kålrabi og poteter UKE2 -KJøttboller, potetmos, fløtesaus og grønnsaker -Fiskegrateng -Potetmosform (lag potetmos, lag spagettisaus m/kjøttdeig og løk/paprika, ligg lagvis potetmos og kjøttsaus i ildfast form, begynn og avslutt med sausen, ost på toppen, i ovnen på 200* i 10 min) -Pasta di parma tilsatt bacon og bogskinke -Pitabrød med kyllingbiter i tikka masala + løk, paprika o.l. -Enchilladas -Laks i limesaus eller fiskesaus med poteter, dill og grønnsaker
Hot Midget ! Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 13. oktober 2007 Ååååå takk, her var der masse guddi guddi:-DD
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #11 Skrevet 13. oktober 2007 Neh, må bare si at humoren din er utrolig dårlig:)
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #13 Skrevet 13. oktober 2007 Joa, men tror ikke jeg er så alene om det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå