Gå til innhold

Ny vogn! Hjelp oss! :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe ny vogn til knøttet, vil ha en vogn med 3 hjul.. Som man snur kjøre rettning med bare håndtaket, vil at vogna skal ha god vind beskyttelse og god og romslig sports del.. (Skal ha voksi oppi der)

Noen som veit noe om det finnes en vogn som har alt dette.. Er kresen når det gjelder vogner så pris har ikke noe å si :)

bare knøttet får en god vogn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå inn på lilleprinsen.no Der har de slike vogner du vil ha. merkevogner som har kommet veldig bra ut i test. og det er billigere å kjøpe der enn i butikk :-) lykke til i jakta :-)

Skrevet

Finnes det noen 3 hjulinger man kan snu kjøreretningen med håndtaket da? Har så vidt sett noen få 3 hjulinger der sittedelen i det hele tatt er vendbar jeg. De fleste 3 hjulinger er nemlig bare med fremovervendt sittedel.

Skrevet

Har aldri sett en 3-hjuling der man snur kjøre rettning med bare håndtaket. En romslig og godt likt 3-hjuling er one tree hill (oth) urban jungle. De fleste 3-hjulinger er framovervendt, bortsett fra quinny, men det er en kjip vogn etter min mening.

Skrevet

jeg har quinny, kjøpte den når gutten min var 12 mnd, Jeg er veldig fornøyd:)

Skrevet

Du må dessverre velge om du skal ha 3 hjul eller om du skal kunne ha vendbart styre. Se ellers på Barnevogndebatten her inne for mange tips, og så finnes det jo barnevognguiden.no med en grei oversikt over mange vogner

Skrevet

Bugaboo har vendbart styre...

Skrevet

Hvordan kan en trehjuling ha vendbart styre?? Da blir det jo to hjul fremme og et bak, ser ikke helt det for meg men:p

Skrevet

Ja, har intrykk av at det er en elsk eller hat vogn. Synd den føles så skramlete for den har mange greie elementer og prisen er lav.

Skrevet

Du får ikke vendbart styre på en 3 hjuling, men noen 3 hjulinger kan du snu setet på, manuelt om du forstår... quinny og teutonia spirit f.eks

Skulle jeg valgt mellom de to så ville jeg gått for sistenevnte, men eller er jeg og veldig fornøyd med OTH min som jeg nylig fikk, og 4 hjulinger er jo fine de og, har en teutonia prestige som har vendbart styre=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...