Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 endelig fått svar og pappaen har klart å legge til sitt grusomme etternavn, uten mitt samtykke gjennom folkeregisteret. det skal ikke være mulig, men noe feil har skjedd. vet ikke om han har forfalsket underskriften min eller hvordan han har fått det til. så nå heter sønnen min noe veldig langt og rart, og selvfølgelig farens etternavn til slutt, noe vi ble enige om at han ikke skulle, og veldig rart siden han har hatt kun mitt etternavn hele livet. og ikke får jeg byttet tilbake, for begges uderskrifter kreves.(forstå det den som kan) så jo, det var grunn til å freake ut!!! og pappaen er så fornøyd og synes det hele er kjempefestelig. for en idiot.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Hvis du ikek har samtykket til dette så kan du kreve at det fjernes, meld det til politiet som dokumentforfalskning eller noe.. Ikke la han slippe unna med det..
Reese Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 fy så frekt.. hadde bf gjort det her så hadde jeg klikka å da skal jeg låve at han ikje ville ha vært i nærheten! En grunn til at jeg ikke har skrevet under på delt foreldreansvar. Du bør gjør som hun over sier ja.. sett deg på bakbena å få det fjernet. Han gjør det nok bare for å irrretere deg uansett, uten å tenke på hva ungen vil tenke med et et langt "morsomt" navn.. stakkars barn! klem
så var vi 4 Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 vi hadde to etternavn på gutten vår uten problemer. Forøvrig er det meste i det offentlige papirarbeid og sååååå unødvendig. heldigvis har jeg foreldreansvaret alene og slipper all den der underskrivinga fra faren.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 unnskyld meg, men det er da ikke unaturlig at han vil ha sitt etternavn!!! det er jo like mye hans barn som ditt... husk du har klart å få barn med han, da må du også respektere at pappan vil ha sitt navn der. skjønner barne far godt jeg! så klart vil han at barnet ogsp skal ha hans navn....men måten det ble gjort på høres merkelig ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå