tralletonetroll Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Min lille sønn har fått sin første tann! Den brøt ut på torsdagskveld, og er fremdeles kun ett bittelite riskorn. Jeg fikk tips om å kjøpe tannbørste på HS på 3 mnd-kontroll for å venne han til den, og hjelpe til fordi det tydeligvis klødde. Han gliser og er helt salig når jeg masserer med børsten. Jeg trodde det skulle være på "liksom" en god stund til.. Men, nå er det altså på alvor :-). Det jeg lurer på er når begynner man med tannpasta? Når jeg googler spm, så kommer det jo svar som: ved 6mnd når det første tannen dukker opp, allerede ved den første tannen osv. Han har jo ikke smakt noe annet enn melk, vann og dentinox! Han er jo så liten.. Noen som vet?
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg fikk beskjed av HS og begynne med en gang! Bare en mikroskopisk mengde. Trengte heller ikke kjøpe barnetannkrem, så snuppa her pusser med en litten prikk collgate:)
tralletonetroll Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2007 Tusen takk for svar :-)!
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Bruker en knapt synlig dæsjmed barnetannkrem som fåes på apoteket, men kan fint bruke vanlig tannkrem også bare det ikke er mye. Han smatter og syns det er godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå