Gå til innhold

Hellu!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei kjære venner!! Nu begynner jeg jammen å komme meg tilbake til normalen!

Har vært lite dibbing i det siste, og jeg føler at jeg ikke er helt oppdatert på hva dere andre driver med for tiden. Det liker jeg dårlig altså! Tenk om det skjer noe spennende som jeg går glipp av????!!!!

Her i heimen har det vært langvarig oppkast og diare... I tillegg så fikk jeg en hardnakket bihulebetennelse med medfølgende tap av stemme... så Snuldermannen har hatt glede av å kunne nyte stillheten;=)

2 dagers sikkerhetseminar i Kaklefoss.... Artig opplevelse av menn på senminar... glemmer de at de har koner hjemme mon tro???

Hmm... i kveld skal vi i 40 års lag.... Jeg har ikke kjøpt noen gave enda, så nu må jeg ut og jage i butikker.... Hva i alle dager skal man kjøpe mon tro....

Ha en flott helg alle sammen!!!!

!!Klem!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykdom er noe herk!!!

Godt dere pigger til igjen da:-)

Seminar er jammen spesielt - for noen mennesker;-)) Ikke alle som tåler å få frihet under eget ansvar ser du......

Håper dere har hadde det hyggelig i 40 års lag igår:-)

Skrevet

Vi hadde kjempekoselig i går!!! 40 åringen fikk en helt herlig gave av "guttegjengen" sin :=) Rullator som var stæsjet opp med lys, speil, blinklys, tute, wonderbaum, terninger +++. I kurven som er på rullatorer var det fylt opp med inkontinensbind for menn, brylkrem og old spice!!

Dere kan tro det var ett syn for guder når han snublet rundt i Lillestrøm med den utpå natta;=)

Skrevet

Hehehehehehe, det må jeg jammen si var originalt........;-)

Skrevet

hei snulder, jeg håper dere er frisk og raske igjen jeg!

:-)

Skrevet

Hellu sjøl! Fint å se deg igjen :)

He he, digget rulatorhistorien!! Veldig bra gavetips forresten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...