Gå til innhold

Noen som har solgt en kjole fra Torun R?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er vanskelig å få solgt kjolen etterpå dersom man kjøper fra Torun R? I og med det ikke er et "ordentlig" merke. Noen som har gjort dette, eller vet om noen som har?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt om noen som har solgt sin...

Jeg for min del kan fint beholde den, og i og med den ikke kostet så mye gjør det ikke noe at den "bare" henger her heller :-)

Skrevet

Nei, det har du jo rett i. Spørsmålet blir jo om det da lønner seg egentlig å kjøpe fra Torunn R. Jeg har sett på en kjole til 14500 som jeg senere kan selge for rundt halv pris, altså 7250. Fra Torunn R har jeg fått et tilbud på 5500 for å lage kjolen - altså vil jeg spare 1750 kr totalt. Går ikke vinningen opp i spinningen da? Ikke sååå mye å spare. Eller er det vanskelig å få solgt kjolen etterpå mener dere?

Skrevet

Er den i perfekt stand etter bruk,så er det vel ikke noe større problem å få solgt den enn noen andre kjoler vel.De aller fleste vil jo ha billigst mulig,så det trur ikke jeg blir noe problem.

Skal ihvertfall slege min når den er brukt jeg å

Skrevet

I utgangspunktet har du et poeng, men jeg tror det er vanskelig å selge uansett... Tror mange synes det er vanskelig å finne den perfekte kjolen gjennom FINN.

Skrevet

vel hvis du har drøye 15000kr til overs for å kjøpe kjole kan du jo gjøre det:P

Jeg nekter å bruke SÅ mye penger på en kjole jeg skal bruke 1 dag, hvis jeg vil selge den men ikke får det til så blir det ikke like ille som med en kjole for 15000kr...

har sett kjolene hennes for 3600kr(via qxl)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...