Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Trenger tips om hvilke steder de lager fotokalendere med bra kvalitet. HJELP!!!
mine små alver... Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Har sett at de annonserer med det på allfoto til 119.-kr nå:)Ser veldig bra ut der..
straxmamma:) Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Japan Photo har mye bra....ganske billig også!!
Rammei Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Vi bestilte fra Allfoto for to år siden. Veldig fine kalendre, men etterhvert som året gikk, krøllet hjørnene seg nedover/innover. Skjedde på nesten alle som vi ga den bort til... I fjor kjøpte vi fra ntk-print.com, de var god kvalitet på, men alt for utydelige tall på... kjøper nok uansett fra de i år også... Ellers har libero også kalender....
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 meiner elkjøp også har har kjøpt fotoalbum derfrå. råtøffe. Sjekk nettsia dera
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 Vi kjøpte fra Foto Knudsen i fjor og er kjempefornøyd!!!! Forholdsvis rimelige, bra kvalitet!!!
Mammatiltoprinser Skrevet 13. oktober 2007 #8 Skrevet 13. oktober 2007 På allfoto er det 195 kr ved bestilling av en. Så blir de billigere jo fler du bestiller. men du må bestille 9 eller fler for at de skal koste 119kr..
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #9 Skrevet 13. oktober 2007 De fra allfoto synes jeg var veldig dårlig, da de ikke brukte fotopapir på sine. Vet ikke hva de gjør i år. Vet også andre som sier de aldri skal ha en slik igjen. Vi har vært MEGET godt fornøyd med Eurofoto sine. Gode farger og du kan bruke bildene i fotoalbum eller rammer etterpå. Vi er ikke i tvil om at vi benytter oss av de i år også. Lykke til! )
Maud Skrevet 13. oktober 2007 #10 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg anbefaler kortshop.no - bra kvalitet i papiret, fine bilder, god service og en pris på gjennomsnittsnivå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå