Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Med den formuen og inntekten svigerfar har så hadde han jaggu hatt råd til å kjøpe gave til barnebarnet sitt, og ikke bare finne noen nedstøva biler han har hatt på kontoret sitt i mange år!!! Sorry, men blir rimelig provosert! Ikke en eneste gang har han giddi å kjøpe noe ekstra - det er dama hans som overtalte han til å kjøpe en gåbil han syntes var for dyr til jul....Hallo! Bryr meg ikke om størrelse på gaver, men er det mulig å være så gjerrig!!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Sånn er min egen far. Han har en formue som han aldri prater om, og han har vært arbeidsledig i mange år. Får dagpenger og later som om han er lutfattig...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Formuen har vel noe med nedbetalt gjeld å gjøre, skjønner at ikke alle pengene er tilgjengelige på bok liksom, men likevel... Han klager og klager over at han må betale så mye skatt. Gi bort noe av penga dine da - så slipper du formueskatt!! Dama hans sliter ræva av seg...og han er liksom fantastisk fordi han spanderer en sydentur på 5-stjerners hotell en gang i året.... Vurderer å kjøpe ferieleilighet i syden, men da må vi vel betale strømmen hvis vi skal låne den!!
___ Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 At han gav bort biler han hadde hat på kontoret i mange år kan jo være forde han ville gi bort noe han selv likte.
RundLurt? Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Herregud!!!!!!!!!! Spar dine egne penger da vel, så slipper du å irritere deg over andres!!
Mage Mi Sa Jo Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 jeg fatter ikke at du gidder tenke slik. for det første så vet du ikke om det ligger noen baktanke bk gaven til barnet ditt. for det andre så har du ingen rett til å kreve noe som helst iforhold til hva andre gir å ikke. og at du gidder sjekke disse listene blir jo med dine holdninger å lete etter grunn til å bli provosert. ble barnet ditt glad for gaven? eller er det litt feil alder i forhold til leke, om det er slik at ungen er for liten for de bilene ville jeg gjemt dem til det blir aktuelt. hva så om han er gjærrig det er da for faen ikke noe du har noe med. du er mor til barna dine du har selv ansvaret for at det har alt de trenger. og at de har det bra. ta ditt ansvar og ikke bry deg om hva folk gjør og ikke så lenge du og barnefar gjør jobben deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå