Gå til innhold

kan jeg stole på det heller???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeger 17 uker, var på en ul i går pga mye vtondt i magen. alt var i skjønneste orden heldigvis. var så godt å se på den lille. spurte om han kunne se noe kjønn og han var usikker pga navlestrengen var i veien men kanskje en gutt sa han for han trodde han så pungen. så ingen tiss. Uff ble så usikker på dette svaret om det var en gutt liksom, har veldig jentefølese selv nemlig. noen som har noe erfaring på dette eller kan jeg gå ut i fra at det er en godgutt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veeeldig vanskelig å tippe på det når navelstrenger ligger mellom bena da..

Men du skal vel snart på ul igjen uansett, så da får du vel vite det da :)

Skrevet

ja det var det jeg tenkte å at det kansje var navlestrengen han så.virka litt som han liksom bare sa gutt for å svarenoe men.jeg har jo ikke peiling på dette her så.skal på ul om 14 dager.....blir spennende å se iallefall om deter gutt eller om magefølelsen stemmer.

Skrevet

Du får passe på å drikke litt søt saft eller noe når du skal inn på ultralyd neste gang da :)

Det er absolutt noe å glede seg til !! Og da bruker de jo god tid og, så da får de fleste vite hvilket kjønn det blir.. Så ville ikke fastslått noe før da nei ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...