Gå til innhold

Forslag til kakefyll..??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal lage kake til min guddatter til 4års dagen i morgen. Det skal være sukkerbrød bunn med marsipanlokk med Ole Brum på. Men lurer på om dere jenter har forslag til hva jeg kan fylle kaken inni med..?

 

Har vert inne på tanken å fylle den med fruktcoctail og fløte.. Men lurer på om andre har gode forslag?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå.... har tenkt på marsipankake i det siste:)

 

Her i gården er det fast fyll i bløtkaker/marsipankaker:

 

Lag 1 er romkrem (romfyll blandet med krem)

lag 2 er aprikoskrem (aprikossyltetøy blandet med krem)

Dynk gjerne kaka godt med juice eller melk (+evt litt passende likør i kake til voksenselskap).

 

Jeg lover - dette er knallgodt!!!

Skrevet

Romkrem er jo snadder ja

 

Kiwi og krem

Banan og bringebærsyltetøy

Skrevet

Man kan fortsatt få ganske gode jordbær om dagen, jeg ville brukt en kurv eller to som fyll. Halvveis most bærene litt med litt sukker og vaniljeekstrakt, og topp med krem. MMMMMMMMMMM

Skrevet

jeg ville brukt vanlig krem med litt vanlijekrem i ett lag, og bare krem med syltetøy i ett annet. siden det er til en 4 åring, kansje hun selv skal smake litt på kaken- og ikke vil like den med mye dill dall i.

 

 

Skrevet

Jeg bruker å fylle med jordbærsyltetøy, banan, vaniljekrem og krem.

*Hell litt fløte (ca 1 ss) utover hvert av lagene til sukkerbrødet, da blir den saftig.

*Vanner ut jordbærsyltetøyet litt slik at det trekker inn i sukkerbrødet, å prøver å unngå store jordbærer.

*Tynne skiver med banan som dekker hele flaten.

*Vaniljekrem

*Krem

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...