Niem og Patrick Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg skal lage kake til min guddatter til 4års dagen i morgen. Det skal være sukkerbrød bunn med marsipanlokk med Ole Brum på. Men lurer på om dere jenter har forslag til hva jeg kan fylle kaken inni med..? Har vert inne på tanken å fylle den med fruktcoctail og fløte.. Men lurer på om andre har gode forslag?=)
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Ååååå.... har tenkt på marsipankake i det siste:) Her i gården er det fast fyll i bløtkaker/marsipankaker: Lag 1 er romkrem (romfyll blandet med krem) lag 2 er aprikoskrem (aprikossyltetøy blandet med krem) Dynk gjerne kaka godt med juice eller melk (+evt litt passende likør i kake til voksenselskap). Jeg lover - dette er knallgodt!!!
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Romkrem er jo snadder ja Kiwi og krem Banan og bringebærsyltetøy
Mamsen til Pjokken Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Man kan fortsatt få ganske gode jordbær om dagen, jeg ville brukt en kurv eller to som fyll. Halvveis most bærene litt med litt sukker og vaniljeekstrakt, og topp med krem. MMMMMMMMMMM
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 jeg ville brukt vanlig krem med litt vanlijekrem i ett lag, og bare krem med syltetøy i ett annet. siden det er til en 4 åring, kansje hun selv skal smake litt på kaken- og ikke vil like den med mye dill dall i.
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg bruker å fylle med jordbærsyltetøy, banan, vaniljekrem og krem. *Hell litt fløte (ca 1 ss) utover hvert av lagene til sukkerbrødet, da blir den saftig. *Vanner ut jordbærsyltetøyet litt slik at det trekker inn i sukkerbrødet, å prøver å unngå store jordbærer. *Tynne skiver med banan som dekker hele flaten. *Vaniljekrem *Krem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå