Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Har så veldig press nedentil.. kjennes ut som jeg må på do hele tiden. Er i uke 39+3 og håper det snart skal skje noe... er ganske ubehagelig og merker det veldig godt når jeg går. noen tips?
Mamma til snart 4 Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 ikke noe kjekt i det hele tatt;) har hatt det kjempe lenge selv nå, føles som alt er på vei ut;(
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Ja... akkurat som hode kommer ut.. ingen ting man kan gjøre med det?
prøvekluten+3små Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 jah! sånn har jeg og det! tredjegangs..mon tro om det kan bety at den kommer fort når det først skjer?noen me erfaringer på det?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 ..er nok bare babyen som legger seg til rette til fødselen.... :-)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 åååh så bra å se at det ikke bare er meg, skrev nemelig et innlegg på skravle om dette tidligere=) jeg har det og slik, føles som den skal komme hver øyeblikk=( jeg er bare i uke 34 så håper det "skal være slik"!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 jeg har akuratt det samme,har termin 9 nov.Men kjenner også en del stikninger...suns faktisk det er ubehagelig å gå for det føles som jeg er opphovna og det presser på en måte som om det er et stooooort gap der nedentil.Magen har lagt seg på lårene.....mon tro om hun kommer før!?hva tror dere?
Luna** Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 Kjenner til denne , anonym 18:48.... stikkinger og magen på låra er hverdagskost her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå