Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Jeje...da er det snart tur til Elverum og fest i kveld. Tok en test for sikkerhetsskyld idag, men den var jo som forventet negativ. Og jeg regner med TR dukker opp i løpet av helga. Kjennes sånn ut i alle fall. Så da blir det nok litt vin i kveld tenker jeg. Ja, ja... får bare håpe den kommer fort da slik at jeg rekker en runde pergo + eggløsning før jeg drar på ferie. Skal nemlig være borte fra mannen en uke i begynnelsen av november. Hvis ikke blir det ingen pergo-kur før i desember (hvis TR bestemmer seg for å være i rute da)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Det var trist at den var negativ:o( Skal krysse fingrene for at den sitter neste gang. Ha en fin dag og kveld du da:o)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Æsj,men heier til tanta kommer jeg!! kos deg på fest;-)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg heier fortsatt på deg også!! Du er ikke glemt;)
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Hehe...negativ test i går og masse mens-smerter, så det er vel ingen fare for at den IKKE dukker opp! Er vel bare spørsmål om tid. Ikke hatt mulighet til å måle noe temp idag siden jeg var borte fra igår til idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå