storebror og junibaby=) Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 fikk tilbud på foto kalender derifra.Er det bra kvalitet??
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Fikk det tilbudet jeg også. Har bestilt bilder derifra, og bildene ble ekstremt dårlige. Veldig mørke og kornete. Så vi kommer ikke til å bestille noe derifra flere ganger..
Fire småtroll Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Ikke spesielt bra kvalitet nei, og ikke spesielt billig heller når det kommer til stykket... Brukte allfoto i fjor, men vil definitivt bruke noen andre i år så jeg har tittet litt rundt på sidene til andre som fremkaller bilder, mange som er rimeligere faktisk.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Det er bildene på kalendre dere mener ikke sant? Jeg som hadde tenkt å bestille derfra..
Kamomille Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 kvaliteten er "så der"..... Ville heller bestilt fra eurofoto. Super kvalitet både på bildene og på kalenderne!
~La luna~ Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 jeg synes også bildene fra allfoto var dårlige. Fått tilbud jeg også, men ofte tilbud på sånne kalendere før jul, så hadde bestilt en anna plass. Aldri bestilt kalender derfra altså, så vetikke åssen de er. Bestiller fra eurofoto. De er kjempe bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå