Gå til innhold

forslag til en god bok???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke lest så mange bøker i mitt liv så det kan ikke bli en super tykk bok..hehe.. og gjerne lett å lese

Videoannonse
Annonse
Skrevet

idas dans...det er en sann historie, veldig trist men så utrolig fin skrevet....den MÅ du lese....:o)

Skrevet

Tusen strålende soler (kommer ikke på forfatterens navn men det er en mann). Han har skrevet en utrolig bok om kvinners kår i Afganistan, før, under og etter taliban. Handler om to kvinner som blir tvangsgiftet med en tyrann. En sterk historie og ikke tung å lese.

Skrevet

Bear heart-vinden er min mor, Balansekunst,(Husker ikke forfatter på disse to), Drømmen om Asia, Xanadu (to siste er Thorbjørn Færøvik sine bøker). Ellers liker jeg Isfolket og resten av de bøkene til Margit Sandemo, Beatles, Halvbroren av Saabye, Lekestuen...

Disse er noen av dem jeg har likt best.

Skrevet

Prøv Tony Parsons. Det er lettleste kvalitetsbøker som bare er SÅ nydelige og rørende. F.eks "The family way" - men han har flere andre også. Gren bøttevis når jeg leste dem lenge før jeg fikk barn, men tror de hadde passet enda bedre nå. Helt supert for en dibber i permisjon.

Skrevet

DET ER IKKE SÅNN AT LANGE BØKER ER KJEDELIGE!! Jeg er alltid glad når en bra bok er tjukk, for da får jeg mer av den!

Prøv John Grisham, spennende bøker!

Måtte bare få det ut..

Skrevet

Bøkene om Harry Hole av Jo Nesbø

Bøkene om Cato Isaksen av Unni Lindell

Bøkene om Julie av Anne Karin Elstad

Bøkene om Neshov-folket av Anne B. Ragde

Krim-bøker av Liza Marklund

Bøkene om Wallander av Henning Mankell.

Ble mye krim på lista her, men jeg elsker krim da så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...