Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg lurer på hvilken dag jeg hadde selveste eggløsningen.. Mandag begynte eggløsningslim, og jeg kjente eggløsninga var på vei..tirsdag og onsdag hadde jeg også eggløsningslim.. Onsdag og torsdag hadde jeg krampesmerter (bruker å ha det når jeg har eggløsning)¨ Fredag og lørdag var jeg kjempeøm... Jeg bruker ikke å kjenne det så mange dager..bruker igrunn bare kjenne det 2-3 dager..men denne gangen varte det lenge.. Hadde eggløsningslim fredag også, men det var bare bittelite.. Hadde sex mandagen, og håper jo det klaffet da.. Vi prøver ikke aktivt med å bli gravide..bare sånn skjer det så skjer det likssom.. Men jeg håper jo da
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 syklusen min bruker å varierer fr 27-35 dager..så på onsdag er jeg på dag 29..
Babyønske �� Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Det sies man har eggløsning på siste dagen med eggløsningsslim. Så antageligvis hadde du eggløsning torsdag, muligens fredag. Jeg har litt eggløsningsslim dagen etter eggløsning også, så det varierer nok litt fra person til person
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå